Ja bih se prijavio ali znam da brojim samo do 21 jer mi je toliko hiljada penzija .Racunajte na mene tamo 2050 godine,ali ja sam vec stao u red za sahrane .
Ovo je vracanje sistema 20godina unazad, u kojoj još zemlji pored veštačke inteligencije se ljudi broje na taj način, kao da smo ovce a ne ljudi. Ako niste bili sposobni za pravljenje programa koji to rasi očitavanjem karti na validatoru, zašto ste se upuštali u ovo? I ko je narod pitao za bilo šta?
Gradonačelnik da podnese neopozivu ostavku što pre. I usput iz svog dzepa nek plati penale turcima,a ne mi to da radimo narednih 20godina.
Malo ih ima po kancelarijama pa skupljaju brojace,a kad su izbori otimaju se koji ce od vrata do vrata da bi osigurao fotelju...Privatizacija ili kao u Beogradu...
@Dzabadaja
Ovde se vise se radi o pranju novca nego o uhlebu stranackih radnika jer nisu dobili ugovor o radu na neodredjeno. Ovako se izvlace pare iz svih JP u gradu,a u ovom slucaju iz GSP-a, preko placanja usluga za angazovanje radnika lizing agencijama, koje su u sprezi sa menadzmentom tih firmi pa dobijaju taj posao na tenderu.
Dosta je pojeftinilo , ne bi trebao niko da ima nista protiv kontrolora , mozda ovo u vezi prodaje karata kod vozaca ima mesta kritici , ali verovatno se racuna da ce biti mali broj onih koji ce biti bez karte koje zaista nisu skupe . Ali treba da naucite vozace da posto narod ne voli da otvara prozore , na svakoj posledjoj i pocetnoj stanici sam vozac zadje po autobusu i sam otvori sve prozore radi ulaska svezeg vazduha ionako ce ga matorci prvi koji udju opet sve pozatvarti ali makar malo da se izluftira i koliko toliko da udje svez vazduh to je dobro i za vozace autobusa ili bilo kojeg drugog javnog prevoza .
Treba svi da prestanu da plaćaju karte. Bitno je da se žale da nemaju sredstava i na nisku cenu karte do su uslovi u kojima se putnici i gspns- u voze takvi da oni treba putnicima da plate to maltretiranje. A te pare bolje da su rasporedili i digli platu vozačima i nebi im vozači odlazili. Ako se ovako nastavi bolje da ukinu skroz gsp i onda narod bar nema lažnu nadu i zna da mora da se snalazii.
Isterati iz kancelarija sav višak koji ništa ne doprinosi,kao i one koji nikad do preduzeća nisu primirisali i stvar rešena.
Ali avaj....
Svi do jedne osobe će doneti od jednog,ali samo jednog doktora da psihofizički nisu sposobni za takav vid posla osim onog kojim se bave.
Pa majku im, brojite putnike vec mesecima bre iznad vrata ste ugradili one brojace koji nisu uopste jeftino placeni nego skupo, aman dokle vise sta hocete da uradite sa firmom,16 godina sam tu vozim ali mislim da je vreme da napustim jer ovo vise nema smisla ni prema nama vozacima ni prema putnicima
Budisava i autobusi,treba privatizovati pod hitno jel ovaj javasluk da se autobus iz garaze pusti ne ispravan u saobracaj gde se vrata ne mogu zatvoriti a naravno klima ne postoji...Sram vas bilo!!!!Proredjeni polasci i mudrovanje....
Kakvo brojanje, ovi su baš bezobrazni.
Može im svaki šofer reći koliko putnika ostane na stanicama jer nema mesta da udju a ludaci još proredili buseve
Sa tim budzetom imaju ~13.000 dnevno i mogu da plate ~6 radnika (minimalac). Nek ide 3 po smeni kako bi sa 6 pokrili ceo dan, definitivno bi ljudi znali da postoji kontrola al jako jako retko. No bojim se da bi iz tog fonda bar pola otislo na platu rukovodilaca tog "odeljenja" pa bi onda ostalo za njih par da kontrolisu karte.
Treba ih postaviti i na svakoj raskrsnici, da se izbroji koliko prodje automobila. I nek zastite patent, pa ce moci da ga debelo naplacuju strancima. A i kad se ovi izveste, moci ce da idu na medjunarodna takmicenja u brojanju i ima da nam donesu toliko zlata da ce da se popune drzavne rezerve.
Ja cu vam reci iz Nemačke da je povećan broj putnika ,tačno za onoliko procenata za koliko su proredjene linije. ZNACI,ne bacajte pare na brojanje,ne rasipanje gradski novac .A ako mi ne verujete pa imate preko 600 kancelarijski zaposlenih ljudi. Papir olovku i na stanicu pa nek broje po 5 dana,pa u zamenu drugi. Tako se domaćinski vodi firma.
...jasno ko dan ovo je posao(uhleb) za stranačke kadrove! Paraziti koji će trošiti novac nas poreskih obaveznika Novog Sada! Molim botove za što više minusa jer što više vaših minusa to je znak da sam u pravu!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
GSP traži radnike koji će brojati i kontrolisati putnike
Žarko Bogosavljević
zarkob@021.rs
Novi Sad
•10.04.2023.
•10:11 > 10:12
Komentari 28
Miško
jakov
Dudule
Beograd
Gradonačelnik da podnese neopozivu ostavku što pre. I usput iz svog dzepa nek plati penale turcima,a ne mi to da radimo narednih 20godina.
Mitra
mile
Marko
Ovde se vise se radi o pranju novca nego o uhlebu stranackih radnika jer nisu dobili ugovor o radu na neodredjeno. Ovako se izvlace pare iz svih JP u gradu,a u ovom slucaju iz GSP-a, preko placanja usluga za angazovanje radnika lizing agencijama, koje su u sprezi sa menadzmentom tih firmi pa dobijaju taj posao na tenderu.
Nezadovoljna
Cicka
Ns
Neša
Mile
Stohadin
Ali avaj....
Svi do jedne osobe će doneti od jednog,ali samo jednog doktora da psihofizički nisu sposobni za takav vid posla osim onog kojim se bave.
Samo pitam
Jgsp
Jole
Budisavcanin
Džo
Može im svaki šofer reći koliko putnika ostane na stanicama jer nema mesta da udju a ludaci još proredili buseve
Ivan
gradjaninX
pera
Sovra
Srbija
Jelena
Slana bara
Džabadaja
Lala iz Banata
T
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H